Вівторок, 25.02.2020, 08:18

Ви увійшли якНевідомий
Група "Гости"Вітаю Вас Невідомий



меню сайту
Он-лайн сервіси




Інтерактивна таблиця Менделєєва


Захист прав дитини
Національна дитяча гаряча лінія

педагогічна преса








статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методична робота » Освітні матеріали

У категорії матеріалів: 19
Показано матеріалів: 11-19
Сторінки: « 1 2

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Тема "«Навчальний заклад як середовище формування успішного учня»"

Мета: виявити організаційні, психолого-педагогічні умови розвитку школи  та ступінь їх впливу на досвід, виявити шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу, залучити педколектив до широкого обговорення визначеної проблеми, виробити загальні підходи до впровадження інновацій, прослідкувати вплив інноваційних технологій на динаміку рівнів навчальних досягнень учнів, на зростання фахової майстерності вчителів, на розвиток творчих здібностей учнів.

Освітні матеріали | Переглядів: 513 | Завантажень: 45 | Додав: bgschool1 | Дата: 28.10.2015

Тема: Розвиток комунікативності - одна з умов успішної навчальної діяльності

Сьогодні школа повинна забезпечити формування і розвиток інтелектуальної, творчої і ініціативної особистості, здатної жити в принципово нових умовах, реалізувати себе у житті, бути успішною і сприяти розвитку суспільства.

Потрібно не лише дати учням певний обсяг знань і вмінь, але й сформувати людину, здатну творчо мислити, приймати рішення, мати свою позицію, брати на себе відповідальність, адаптуватися до умов життя, здатну до мобільності, швидкої зміни соціальних ролей, тобто бути людиною компетентною.

Освітні матеріали | Переглядів: 390 | Завантажень: 31 | Додав: bgschool1 | Дата: 28.10.2015

Тема: «Правила управління успіхом на уроці»

Дати дітям радість праці, радість
успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях
почуття гордості, власної гідності —
це перша заповідь виховання.
У наших школах не повинно бути
нещасливих дітей, душу яких гнітить
думка, що вони ні на що не здібні
Успіх у навчанні — єдине джерело
внутрішніх сил дитини, які породжують
енергію для переборення труднощів,
бажання вчитися.

В. О. Сухомлинський

Освітні матеріали | Переглядів: 474 | Завантажень: 34 | Додав: bgschool1 | Дата: 30.03.2015

Тема семінару: "РОЗВИТОК САМООСВІТНІХ УМІНЬ УЧНІВ, РОЛЬ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ШКОЛЯРІВ»

План семінару:

1. Теоретичні засади виникнення та розвитку проектних технологій;

2. Поняття проекту та шляхи його шляхи його організації;

3. Переваги на недоліки використання методу проектів у навчально-виховній діяльності

4. Досвід педагогічних працівників по впровадженню елементів проектних технологій на уроках природознавства, інформатики, предметах початкової ланки

Освітні матеріали | Переглядів: 509 | Завантажень: 0 | Додав: bgschool1 | Дата: 27.01.2015

Класичним у педагогіці є визначення К. Інгекампа: «Тестування — це метод педагогічної діагностики, за допомогою якого вибір поведінки, що презентує передумови чи результати навчального процесу, повинен максимально відповідати принципам зіставлення, об'єктивності, надійності та валідності вимірів, повинен пройти опрацювання й інтерпретацію й бути прийнятним для застосування в педагогічній практиці» 

Педагогічний тест — це інструмент, що призначений для вимірювання ступеня навченості учня, який складається з системи тестових завдань, стандартизованої процедури проведення, обробки та аналізу результатів.

Тестологія — теорія і методика створення та використання тестів як об'єктивних і стандартизованих вимірювань, що легко піддаються кількісному оцінюванню, статистичній обробці та порівняльному аналізу.

Освітні матеріали | Переглядів: 391 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 14.11.2014

Тема: Створення оптимальних умов функціонування, вдосконалення співпраці в організації роботи з батьками.

Виховання в школі і сім’ї – це єдиний нерозривний процес. Тому важливо, щоб педагоги і батьки об’єднали свої можливості і перейшли до тісної співпраці в організації спільної діяльності щодо виховання дітей. Починаючи з моменту вступу дитини до школи, виникає та існує «педагогічний трикутник»: учитель – учень – батьки, що має свої труднощі та протиріччя, які потребують розв’язання. Цілі, сподівання, прагнення та дії і батьків і вчителів спрямованні на благо дитини. Часто сімейно-шкільне виховання – це непорозуміння, конфліктні ситуації, різні погляди, різний підхід, бачення і сприйняття. Саме тому необхідно знаходити спільні методи і форми співпраці, будувати їх на підтримці, розумінні, допомозі, довірі й повазі.

Освітні матеріали | Переглядів: 539 | Завантажень: 38 | Додав: nataly280985 | Дата: 13.11.2014

Тема: Формування освітньо-виховного простору класним керівником як засіб розвитку ключових компетенцій.

Процес становлення незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним членом європейської спільноти передбачаєвиховання особистості, здатної до самореалізації, самовизначення, самоусвідомлення у реаліях сучасного життя. Науково-методична проблема школи «Формування освіченої, творчої особистості, здатної для самореалізації, самовдосконалення та самовизначення».Тому мета сучасного освітнього процесу - сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ. 

Освітні матеріали | Переглядів: 992 | Завантажень: 88 | Додав: nataly280985 | Дата: 12.11.2014

Тема: Педагогічні погляди і освітня діяльність  Христини Данилівни Алчевської

 

Алчевська Христина Данилівна (1841-1920) - учителька, організаторка недільних шкіл, відома діячка народної освіти, письменниця. В історію педагогіки ввійшла як основоположник методики навчання дорослих грамоти. Пропагувала ідею всезагального народного навчання рідною мовою. Розробила методику проведення літературних бесід із учнями. Широко використовувала педагогічну спадщину К.Д.Ушинського.

Освітні матеріали | Переглядів: 511 | Завантажень: 25 | Додав: nataly280985 | Дата: 12.11.2014

Тема: "Шляхи оптимізації навчального навантаження учнів"

Питання до розгляду

  1. Інформаційне перевантаження учнів та шляхи його подолання;
  2. Оптимізація навчального процесу шляхом рівневої диференціації;
  3. Оптимальний вибір методів навчання з метою підвищення ефективності навчання на уроках англійської мови;
  4. Профілактика втоми у навчальному процесі
  5. Технології підвищення працездатності учнів 
Освітні матеріали | Переглядів: 806 | Завантажень: 65 | Додав: nataly280985 | Дата: 11.11.2014

1-10 11-19
Вхід

пошук
Стоп булінг
"Я маю право"
Актуально

Освітній округ


Прозора інформація
Звіт директора
Звіт директора школи за 2018/2019 н.р.
101 інформує

Нове на сайті
[12.02.2020]
Дії під час пожежі
[12.02.2020]
Користування вогнегасниками
[12.02.2020]
Вибухонебезпечні предмети
[12.02.2020]
Правила експлуатації електроприладів
[12.02.2020]
Отруєння чадним газом!
[05.12.2019]
Алгоритм організації екскурсій
[11.11.2019]
Обласні майстер-класи
[29.10.2019]
План роботи на осінні канікули
[29.10.2019]
Семінар "Шляхом до досконалості"
[29.10.2019]
Професійного зростання вчителя в умовах сучасного освітнього простору
Корисні посилання

















Copyright MyCorp © 2020
Використовуються технології uCoz