Вівторок, 11.12.2018, 03:12

Ви увійшли якНевідомий
Група "Гости"Вітаю Вас Невідомий



меню сайту
Он-лайн сервіси




Інтерактивна таблиця Менделєєва


Захист прав дитини
Національна дитяча гаряча лінія

педагогічна преса








статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Майбутній першокласник

Навчаємо граючись
24.04.2014, 09:56

З допомогою простих вправ можна легко зацікавити дитину математикою

Пробуємо на дотик

Запропонуйте дитині цифри у вигляді об’ємних фігур. Це можуть бути картки з опуклими контурами цифр, наклеєні на гладкий папір шорсткі цифри або ж, навпаки, на шорсткому картоні – гладенькі цифри. Дитина на дотик повинна вгадати цифру.

Робимо самі

Разом із дитиною викладайте цифри з кружечків, па­личок, кубиків, трикутників, мозаїки, конструктора, ліпіть їх із пластиліну чи со­лоного тіста. Вирізайте цифри зі старих газет або журналів, тканини і наклеюйте їх.

Малюємо та вгадуємо

Запропонуйте дитині гру: ви малюєте в повітрі пальцем цифру, а вона вгадує її. Після цього можна помінятися ролями.

Кумедна фігурка

Спочатку напишіть на аркушику цифри від одного до дев’яти. А тепер спробуйте їх перетворити на кумедних чоловічків, звірят чи фігурки.

Знайди свою

Розкладіть на столі картки із цифрами. Назвіть одну з них, і нехай дитина знайде її серед інших. Або намалюйте на аркуші цифри, які б відрізнялися кольором та розміром. Дитина повинна знайти з-поміж них дві однакові. 

 А тепер можна намалювати стільки предметів, скільки показує та чи та цифра, або виконати якусь вправу – підстрибнути чи присісти стільки ж разів. 

Шукай “сусіда”

Покажіть дитині цифру і запропонуйте назвати її “сусідів”. Наприклад, показує­те трійку, а малюк повинен зна­йти двійку і четвірку. Або ж розкладіть цифри за по­­рядком. Нехай дитина на кіль­ка хвилин заплющить очі, а ви поміняйте їх місцями чи приберіть одну з них. Малюк повинен зауважити, що змінилося.

Здогадайся сам

Запропонуйте дитині знайти схожість між різними предметами і цифрами. Наприклад, олівці схожі на одиничку, гачок на вішалці – на двійку, бублик – на нуль. Можна разом описувати цифри. 

Пронумеруй предмети

Намалюйте кілька будинків, що стоять поряд, і попросіть дитину пронумерувати їх. Те ж саме зробіть з іншими предметами: можна рахувати поверхи будинків, кількість дерев, автомобілів. Наприкінці запропонуйте викласти з цифр свій номер телефону, будинку, квартири. 

Що переплуталося?

Розкладіть на столі прозорі картки з цифрами догори ногами або в дзеркальному відображенні. Дитина повинна повернути цифру в правильне положення.

Рахунок дорогою

Маленькі діти нас дуже швидко втомлюються у сфері транспорту, якщо їх надати собі самим. Це час можна навести із користю, якщо ви з дитиною вважати. Порахувати можна проїжджаючі трамваї, кількістьпассажиров-детей, магазини чи аптеки. Можна придумати кожному об'єкт для рахунки: дитина вважає великі вдома, а ви маленькі. Хто має більше?

Скільки навколо машин? Звертайте увагу дитини те що, що відбувається навколо: на прогулянці, шляху до магазин тощо. буд. Давайте питання, наприклад: "Тут більше хлопчиків чи дівчаток?", "Давай порахуємо, скільки лав у парку", "Покажеш, яке дерево високе, а яке найнижче", "Скільки поверхів у домі?" І т. буд.

М’ячі і гудзики

Поняття просторового розташування легко засвоюються у грі із м'ячем: м'яч над головою (вгорі), м'яч під ногами (внизу), кинемо вправо, кинемо вліво, вперед-назад. Завдання можна й ускладнити: ти кидаєш м'яч правої рукою до моєї правої руці, а лівицею - до моєї лівої. У дії малюк набагато краще засвоює багато питань поняття.

Далеко це?

 Гуляючи з дитиною, виберіть який-небудь об'єкт на недалекому від вас відстані, наприклад сходи, й полічіть, скільки досяжна кроків. Потім виберіть інший об'єкт і порахуйте кроки. Порівняйте обмірювані кроками відстані - яке більше? Постарайтеся з дитиною припустити, скільки кроків знадобиться, щоб підійти до якогось близькому об'єкту.

Вгадай, як у якій руці.

У грі можуть брати участь двоє і більше гравців. Ведучий бере до рук певну кількість предметів, максимум 10 (що можуть бути сірники, цукерки, гудзики, камінчики тощо. буд.), й оголошує граючим, як усієї в нього предметів. Після цього позаду розкладає в обидві руками і просить дітей вгадати, скільки предметів як і руці.

Рахунок кухні.

Кухня - чудове місце для розуміння основ математики. Дитина може перераховувати предмети сервірування, допомагаючи вам накривати до столу. Або дістати з холодильника вашого проханні три яблука і тільки банан.

Склади квадрат.

Візьміть щільну папір різних кольорів і вирізуйте з її квадрати одного розміру - скажімо, 10 x 10 див. Кожен квадратразрежьте із заздалегідь запланованих лініях сталася на кілька частин. Одне з квадратів можна розрізати на частини, інший - вже в три. Найскладніше варіант для малюка - набір з 5-6 частин. Тепер давайте дитині почергово набори деталей, нехай спробувати відновити їх цілу постать.

Категорія: Майбутній першокласник | Додав: bgschool1
Переглядів: 564 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Вхід

пошук
"Я маю право"
Актуально

Освітній округ


Прозора інформація
Звіт директора
Звіт директора школи за 2017/2018 н.р.
Нове на сайті
[07.12.2018]
Конкурс плакатів "Безпека дорожнього руху - це життя!"
[07.12.2018]
Мистецький конкурс
[07.12.2018]
Конкурс "Об'єднаймося ж, брати мої"
[06.12.2018]
План профорієнтаційної роботи
[21.11.2018]
Зустріч учнів з війсковим комісаром
[07.12.2018]
Список педагогічних працівників, що атестуються у 2018/2019 н.р.
[07.12.2018]
Графік вивчення системи роботи педагогічних працівників, що атестуються у 2018/2019 н.р.
[06.12.2018]
До уваги батьків!
[21.11.2018]
Онлайн курс для вчителів інформатики
[05.11.2018]
Педагогічна рада
101 інформує

Вибір підручників
Батькам
Корисні посилання

















Copyright MyCorp © 2018
Використовуються технології uCoz