Неділя, 19.11.2017, 23:36

Ви увійшли якНевідомий
Група "Гости"Вітаю Вас Невідомий



меню сайту
Звіт директора
Звіт директора школи за 2016/2017 н.р.
Оздоровлення
Он-лайн сервіси




Інтерактивна таблиця Менделєєва


Захист прав дитини
Національна дитяча гаряча лінія

педагогічна преса










статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЕКТ "РОСТОК"

Робота за науково – педагогічним проектом «Росток» розпочата в СЗШ № 1 у вересні 2009 року.

Технологія «Росток» - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуватиме свою успішність, інтелектуальну спроможність.

Дидактичною основою курсу математики за технологією «Росток» є нова модель навчання, в основі якої лежить технологія діяльнісного методу. Головна особливість цього методу полягає в тому, що нові математичні поняття й відношення між ними не даються дітям у готовому вигляді, діти «відкривають» їх самі в процесі самостійної дослідницької діяльності, учитель лише скеровує цю діяльність . Таким чином, школярі будують «свою» математику, а математичні поняття набувають для них особистісного значення й стають цікавими не із зовні, а по суті.

За 8 років роботи в проекті «Росток» ми переконалися, що технологія діяльнісного навчання – це технологія, яка навчає мистецтву мислити. Адже урок в системі діяльнісного навчання орієнтований на конкретну дитину і забезпечує її саморозвиток в процесі самостійної пізнавальної діяльності, що стосується чи демонстрації набутих умінь і навичок, чи «відкриття» нового знання і його засвоєння. Програма розрахована на різних за рівнем навчальних можливостей дітей.
Принцип мінімакса, покладений в основу технологій навчання, дозволяє реалізувати індивідуальний і диференційований підхід до учнів.

Кожна дитина відповідно до своїх здібностей вибирає «свій максимум», який дає можливість завжди досягти успіху. Навчання , в якому реалізується принцип варіативності, знімає в учнів страх перед помилкою, учить сприймати невдачу не як трагедію, а як сигнал до виправлення ситуації. Навчання за програмою «Росток» зводить до мінімуму такі негативні явища, як питання дисципліни на уроці та конфліктні ситуації; виховує почуття колективізму, відповідальності, взаємоповаги.
Зовсім не підготовлені до школи учні, завдяки програмі «Росток», успішно засвоюють навчальний матеріал і не втрачають інтересу до навчання.

«Росток» не лише не завдає шкоди здоров’ю, а й сприяє його збереженню за рахунок позитивної мотивації і підтримання постійного інтересу до навчання, покращання емоційного стану учнів з причини відсутності синдрому неуспіху.

Учні, які навчаються за «Ростком», на більш високому рівні, ніж ті, що навчаються за традиційною програмою, оволодівають умінням самостійно працювати, навичками самоконтролю, аналізу і самооцінки власної діяльності на уроці. Їм притаманна здатність приймати обдумані рішення, відстоювати власну думку, що веде до створення ситуації задоволення та навчального успіху.

В класі створюється атмосфера довіри, доброзичливості, захопленості, що дозволяє по-справжньому «розкритися» і повірити в свої сили кожному учню. Здійснення навчання за новою технологією значно активізує дітей, спонукає їх до самостійної навчально - пізнавальної діяльності. Вони усвідомлено будують свою діяльність і оцінюють її результати.

Навчання за педагогічною технологією «Росток» дає можливість стимулювання школярів до самостійної роботи, роботи парами, групою, сприяє розвитку креативного, критичного, логічного мислення учнів, інших психічних процесів в ході навчання, розвитку творчого потенціалу кожного учня, його обдарувань і здібностей. Можливість внесення змін учнями до цілей уроку, його структури, враховування індивідуальних пізнавальних можливостей, темпу, стилю навчальної діяльності учнів допомагає будувати вчителям партнерські відносини з школярами, що в свою чергу сприяє досягненню головної мети навчально-виховної діяльності – формуванню інноваційної особистості дитини, соціально адаптованої до сучасних умов розвитку держави і суспільства.

Розвивати в дитині закладені в ній здібності і не змушувати заучувати стандартні істини й стандартні вирішення завдань. Нехай дитина помиляється, потім аналізує свої помилки і зрештою таки знаходить єдино правильну відповідь. Спрямовувана і підтримувана учителем, дитина все таки самостійно добуває знання, займається власним пошуком, створює свої проекти, творить.
Така концепція докорінно відрізняється від традиційного навчання в школі, де процес зведений до приблизно такого ланцюга: вчитель розповів, діти записали, зазубрили і відповіли автоматом сказане вчителем або написане в підручниках.

Зафіксовано високі показники з математики, але є успіхи і з інших предметів.

Чому? Ця методика змушує більше думати, шукати нестандартні рішення, або стандартні, але самостійно знайдені.

Така методика потребує особливих підручників. Це індивідуальна книжка, розрахована лише на одну дитину. У самому підручнику можна писати, розмальовувати, водити стрілочки, що завгодно. Тобто це водночас і робочий зошит. Крім того, підручники розраховані не на рік, а на чверті. Матеріал підручника передбачає можливість роботи по ньому дітей різного рівня підготовки: сильних, середніх і слабких. Тому виконання всіх завдань з підручника не є обов’язковим для кожної дитини.

Кожна дитина з невисоким рівнем підготовки має можливість «не поспішаючи» відпрацювати необхідні навички, а більш підготовлені діти постійно одержують більш складні завдання, що роблять уроки математики привабливими для всіх дітей: і сильних, і слабких.

Немає особливих вимог до дитини під час вступу до «Ростка». Не треба вважати, ніби «Росток» вимагає від дитини більше, аніж звичайна школа. Це хибне думка. Просто тут багато різноманітних завдань для індивідуальної роботи, дитина вчиться вчитися. Всі діти можуть навчатися у «Ростку», і результат виходить хороший. Але навчаються в різному темпі, залежно від індивідуальних здібностей.

Дослідники довели, що відсотків на 20 якість знань за програмою «Росток» вища, бо діти отримують ширший спектр знань. Вони більше читають, уже наприкінці першого класу вміють сформулювати думку, не бояться говорити, розкуті, вільно спілкуються між собою, з дорослими, раніше стають особистістю. Якщо виникає якась проблема, дитина не розгубиться — вона впевнена, що знайде рішення. Не опускає руки, починає добиватися результату.

Технологія навчання закладається на все життя.

За проектом дитині дається максимум для розвитку. А вимагається — по мінімуму, за стандартом. Нехай у неї буде «запас».

Діти, які навчаються за педагогічною технологією «Росток» більш розкуті, відкриті до спілкування і всього нового, комунікабельні, вміють вести діалог, відстоювати власну думку, доводити свою правоту, не бояться помилитися. А це саме ті якості, які дуже необхідні сучасній людині, яка хоче досягти успіху в житті. А такі люди потрібні нашому суспільству, за ними – майбутнє.

Якщо Ви хочете зробити свою дитину освіченою людиною, адаптованою до сучасних умов і вимог життя, Вам необхідно обрати нову сучасну початкову школу з сучасними уроками, яка використовує нові технології в освіті.

 

 
Вхід

пошук
Актуально

Освітній округ


Основна інформація
БІЗНЕС-ТУРНІР

Нове на сайті
[14.11.2017]
Ознайомлення першокласників з бібліотекою
[03.11.2017]
Пробне ЗНО 2018
[03.11.2017]
«Шкільний портал» пропонує учням 11-х пройти пробне ЗНО
[11.10.2017]
Вшановуємо людей похилого віку
[11.10.2017]
День бійця територіальної оборони
[26.09.2017]
Формування компетентностей школярів
[13.09.2017]
Методична робота у 2017/2018 н.р.
[13.09.2017]
План роботи школи "Молодість та перспектива" на 2017/2018 н.р.
[17.08.2017]
План проведення позакласних виховних заходів на 2017/2018 н. р.
[15.08.2017]
Методичні рекомендації щодо викладання предметів 2017/2018 н.р.
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Батькам

Корисні посилання



















Copyright MyCorp © 2017
Використовуються технології uCoz