Середа, 26.02.2020, 05:57

Ви увійшли якНевідомий
Група "Гости"Вітаю Вас Невідомий



меню сайту
Он-лайн сервіси




Інтерактивна таблиця Менделєєва


Захист прав дитини
Національна дитяча гаряча лінія

педагогічна преса








статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




            Рекомендаційні вимоги щодо оформлення матеріалів перспективного педагогічного досвіду

1. Загальні вимоги .

1.1. Залежно від особливостей і  змісту досвід оформлюють у вигляді тексту, ілюстрації, таблиць або їх сполучень.

1.2. Зміст оформлюють на аркушах формату А-4 (210-297мм) машинним ( за допомогою комп*ютерної техніки ) способом на одному боці аркуша білого паперу.

1.3. Текст слід друкувати, додержуючись таких параметрів сторінки:верхнє, ліве і нижнє поле – не менше 20 мм, праве – не менше 10 мм , між рядками інтервал – 0,5 .

1.4. Розділи і підрозділи  повинні мати заголовки. Пункти та підпункти можуть мати заголовки.

1.5. Заголовки структурних елементів потрібно розташовувати посередині рядка і друкувати великими літерами без крапки в кінці. Якщо заголовок складається із двох і більше речень, їх розділяють крапкою.

2. Вимоги до структурних елементів матеріалів ППД

2.1. Титульний аркуш

        Титульний аркуш містить дані, що подаються у такій послідовності :

  • повна назва відділу освіти, методичного кабінету ;
  • тема досвіду ;
  • відомості про автора досвіду, адреса досвіду ;
  • рік оформлення матеріалу.

         Вибір теми передбачає додержання науковості та чіткості її формулювання. Наприклад :

Пропоновані варіанти                                       Правильні варіанти

формулювань теми                                            формулювань теми

 Пізнай світ через гру                                       Роль дидактичної гри в розвитку

                                                                             дітей дошкільного віку

2.2. Зміст. У змісті передбачена нумерація сторінок ( на відміну від плану).

        До змісту включають : перелік документів, що супроводжують матеріали ( подання, характеристика, анотація); послідовно перелічені назви всіх розділів, підрозділів ( якщо вони мають заголовки); висновки; рекомендації; бібліографія; перелік публікацій; назви додатків і номери сторінок, які містять початок матеріалу. В змісті  можуть бути перелічені номери і назви ілюстрацій і таблиць із зазначенням сторінок, на яких вони вміщені.

2.3. Подання, містить прохання розглянути авторські матеріали з метою експертної оцінки у зв*язку з атестацією на присвоєння ( підтвердження ) педагогічного звання.

        У поданні також зазначається інформація про автора : прізвище, ім*я, по батькові, посада, місце роботи, педагогічне звання (якщо є ); дається коротка вказівка про те, коли і ким вивчені та розглядалися матеріали досвіду.

         Документ укладається офіційною особою, яка його і засвідчує.

2.4. Анотація досвіду ( авторська або фахова), в якій зазначено:

·        актуальність обраної теми;

·        алгоритм або технологію діяльності;

результати та умови ефективності досвіду.

2.5. Характеристика на автора досвіду – документ, у якому в офіційній формі висловлено громадську думку про претендента на педагогічне звання як члена колективу. Реквізити характеристики :

  1. Назва виду документа.
  2. Заголовок ( прізвище, ім*я , по батькові особи, якій видається характеристика; рік або повна дата народження; посада).
  3. Текст,який містить такі відомості :
    • трудова діяльність працівника ( з якого часу в цій установі, на якій посаді);
    • ставлення до службових обов*язків та трудової дисципліни ( вказуються найбільш значущі досягнення);
    • моральні якості ( риси характеру, стосунки з іншими членами колективу );
    • висновки.

4.Дата складання.

5.Підпис керівника установи (інших відповідальних осіб), печатка.

 

2.6. Опис змісту досвіду. В розділі чітко виділяється ідея ( мета досвіду), сутність нового, демонструється технологія впровадження і можлива результативність, шляхи розповсюдження та популяризації.

        Опис досвіду здійснюється особою, яка вивчала даний досвід протягом атестаційного перілду, тому зміст тексту викладається від третьої особи з посиланням на додатки де певна теза проілюстрована програмою, публікаціями тощо.

         Опис досвіду передбачає вміщення таких структурних елементів :

2.6.1. Вступ,у якому коротко розкрито :

·  актуальність досвіду, світові та вітчизняні тенденції вирішення поставлених завдань :

·  взаємозв*язок із сучасними науковими дослідженнями:

·  науково-понятійний апарат ( предмет, об*єкт, мета дослідження, практичне, теоретичне значення ( цінність), гіпотеза тощо ).

2.6.2. Основна частина  передбачає виклад інформації про дослідження проблеми або розробку провідної ідеї досвіду. В описі потрібно звернути увагу на науково-теоретичне обгрунтування та методи роботи, подання інформації про нові аспекти даної проблеми, що мають науково-дослідницький, експерементальний характер: розкриття нових доказів або деталізація дослідження, педагогічних закономірностей, на які спирається досліджувальний матеріал. Основне призначення опису чи описуваного узагальнення – створення реальної картини досвіду, показ конкретних зв*язків педагогічних напрацювань і здобутків.

            Інформація про досліджувальну проблему повинна містити аргументовані тези, відзначатися системністю, доказовістю, практичною спрямованістю узагальненої системи роботи вчителя.

2.6.3. Висновки.  У висновках додається оцінка одержаних результатів роботи, вивчення яких дає можливість коригувати педагогічну діяльність, спрямовувати її на досягнення мети та завдань, визначати ефективність застосованих методів і прийомів, засобів тощо.

       Доцільно продемонструвати результативність роботи над зазначеною проблемою за атестаційний період ( реальний приріст знань, умінь,навичок, якостей учнів, поліпшення показників роботи з обдарованими дітьми, науково методичної роботи в школі районі,місті тощо ).

2.6.4. Рекомендації мають бути конкретними. Основна увага приділяється пропозиціям щодо ефективного використання результатів дослідження та шляшів розповсюдження і популяризації досвіду : ознайомлення з передовим педагогічним досвідом на методичних семінарах, нарадах, науково-практичних конференціях, педагогічних семінарах, у процесі курсового підвищення кваліфікації, внесення досвіду до інформаційних банків, картотек ППД; видання спеціальної літератури наукового, методичного та популярного характеру; повідомлення через засоби інформації тощо.

           За необхідністю рекомендації можуть спиратись на додаткову інформацію, яка наводить в додатку.

2.6.5. Бібліографія. Даний підрозділ повинен містити список використаної літератури, при можливості – назви видань, на які не було посилань у досвіді, але які можуть викликати інтерес ( список рекомендованої літератури ).

           При складанні бібліографії радимо скористатися правилами викладеними у навчальному  посібнику з діловодства

( 7.60-61 ).

            Обсяг розділу « Опис змісту досвіду» - не менше 10 сторінок машинописного тексту.

2.7. Додатки. У додатках вміщують матеріал, який :

·        ілюструє тези основної частини та є необхідним для повноти розкриття досвіду;

·        не може бути послідовно розміщений у основній частині, оскільки є великим за обсягом;

·        може бути вилучений для широкого кола читачів, але є необхідним для фахівців даної галузі.

До складу додатків можуть входити :

·        матеріал, що відображає методичну роботу автора ( не конспекти чи сценарії уроків, а методичні розробки окремих занять, системи занять, програми спецкурсів тощо);

·        додаткові ілюстрації або таблиці, оригінали фотографій тощо ;

·        бібліографічний опис авторських публікацій.

Обсяг розділу – довільний.
 
 

 
Вхід

пошук
Стоп булінг
"Я маю право"
Актуально

Освітній округ


Прозора інформація
Звіт директора
Звіт директора школи за 2018/2019 н.р.
101 інформує

Нове на сайті
[25.02.2020]
Профорієнтаційна робота
[21.02.2020]
Заходи до Міжнародного дня рідної мови
[20.02.2020]
Семінар представників учнівського самоврядування
[20.02.2020]
День пам'яті Героїв Небесної Сотні
[19.02.2020]
Формуємо правову культуру
[19.02.2020]
Передаємо досвід роботи
[05.12.2019]
Алгоритм організації екскурсій
[11.11.2019]
Обласні майстер-класи
[29.10.2019]
План роботи на осінні канікули
[29.10.2019]
Семінар "Шляхом до досконалості"
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
Корисні посилання



















Copyright MyCorp © 2020
Використовуються технології uCoz